سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این دهان بستی دهانی باز شد !!

زمانی که جسم برای مدتی فراموش می شود و روح تمام دغدغه آدمی را در عالم تشکیل می دهد ، زمان بسته شدن این دهان برای باز شدن دهانی دیگر ، فرصتی استثنایی برای خاموش کردن چشم ظاهر و روشن شدن دیده دل !!

ماه خدا در راه است ، ماه ماهیانی که مدتی است با تصور دریا زندگی می کنند ، اما در تُنگ کوچک لب طاقچه گرفتار آمده اند . اگر چه رجب و شعبان رودخانه هایی بودند که ماهیان را طراوت بخشیدند ،اما برای ماهی ، دریا چیز دیگری است !

هَلا ای فرشتگان آسمان ، سفره ها را بگسترانید که میهمانان خدا در راهند ! میهمانانی که چشم به کرامت میزبان دوخته اند ، کوله بارهایی از گناه سوغات عالم خاک به همراهشان هست ، ملامتشان نکنید تشنه اند و گرسنه ،پذیرایشان باشید  !

هلا ای فرشتگان ،دست ما را بگیرید ما مشتاق آسمانیم ، عقال از پایمان بگشایید ، میخواهیم آن شب قدر که به طواف اماممان به زمین می آیید ما هم همراهتان باشیم ، به کوله بار گناهمان نگاه نکنید ما بی قرار اوییم ، ای فرشتگان اینجا مثل آسمان نیست ، هر چیزی اینجا یافت می شود تعجب نکنید ، گناهکار عاشق یا عاشق گناه کار !!

هلا ای فرشتگان ، از ملکوت چه خبر ؟ آنجا درباره ما چه حرفهایی می زنند ؟ امیدی هست ؟ یا برگردیم ؟ او می خواهد حرفهای ما را بشنود یا از صدای ما متنفر است ؟ آنجا سخن اندر رضا می رود یا هنوز بر ما غضب دارد ؟ بگویید فرشتگان ، بر گرسنگی و تشنگی ما ترحمی می شود یا تقدیرمان چیز دیگری است ؟ بنا ندارید که بگویید گریه ها و دعاهای اماممان اثری بر بخشش ما ندارد ؟ او پیش خدا خیلی عزیز است ، نه فرشتگان ،خدا حرف او را زمین نمی اندازد ، هلا ای فرشتگان ، شما چه میدانید ؟ میدانید نامه از فاطمه داشتن یعنی چه ؟ میدانید سفارش شده عباس یعنی چه ؟ میدانید قسم به فرق بشکافته یعنی چه؟ میدانید دست به چادر خاکی آویختن یعنی چه؟ میدانید پشت سر بریده قایم شدن یعنی چه؟نه نمی دانید ، اینها دیگر از قدرت درک شما بیرون است .

او بر گرسنگی ما ترحم می کند و سلام بر گرسنگی برای خدا ، او به چشم های خسته از بی خوابیمان آرامش می دهد و سلام بر شب زنده داری برای خدا ، به دعای سحر به ابوحمزه ، و سلام بر شب طواف فرشتگان به دور مهدی و سلام بر شاهد شهید شبهای قدر ،علی !

سلام بر لحظه های بک یا الله در دل شب به شوق بخشیده شدن ، سلام بر ماه مهربان رمضان .